WebshopKlantenservice.nl
  • Home
  • Klantgerichtheid
  • Reputatiemanagement
  • Customer Experience
    • Klantinzicht
    • Klanttevredenheid Verhogen
  • Tools
    • Live Chat Tips
    • Webcare Tips
    • Kostenbesparing
  • Nieuws
No Result
View All Result
  • Home
  • Klantgerichtheid
  • Reputatiemanagement
  • Customer Experience
    • Klantinzicht
    • Klanttevredenheid Verhogen
  • Tools
    • Live Chat Tips
    • Webcare Tips
    • Kostenbesparing
  • Nieuws
No Result
View All Result
WebshopKlantenservice.nl
No Result
View All Result
Home Customer Experience Tips

VidaXL in problemen door slechte bereikbaarheid klantenservice

Stef van Doorn by Stef van Doorn
april 5, 2021
VidaXL in problemen door slechte bereikbaarheid klantenservice
Share on FacebookShare on Twitter

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft webwinkel vidaXL aangesproken op de slechte bereikbaarheid van zijn klantenservice. Via haar loket ACM ConsuWijzer ontving de ACM hierover meldingen van consumenten. VidaXL verkoopt online een breed assortiment aan huis-, tuin- en doe-het-zelf producten. Voor de consument is dit vaak de enige manier om in contact te komen met de webwinkel met zijn vraag of klacht en om zijn recht te kunnen halen.

De gevolgen van slechte klantenservice

Veel webshops zijn zich niet bewust van de gevaren van een slechte klantenservice. Omdat het onderhouden van deze service geen core business is, staat het bij veel Nederlandse ondernemingen slecht gesteld met de klantenservice. Lange wachttijden, verkeerd worden doorverbonden of niet bereikbaar zijn voor je klanten; het ACM kan hiertegen optreden.

Webwinkels moeten namelijk bereikbaar en aanspreekbaar zijn voor vragen en klachten van hun klanten. Zij moeten op hun website vermelden hoe consumenten in contact kunnen komen met het bedrijf als zij gebruik willen maken van hun rechten.

Webwinkels moeten consumenten de mogelijkheid bieden tot rechtstreekse en effectieve communicatie. Zij moeten minimaal via twee kanalen mogelijkheden bieden voor direct persoonlijk contact. Het gaat niet alleen om het bieden van de mogelijkheid om te bellen of te mailen. Consumenten moeten in de praktijk ook binnen een redelijke termijn antwoord krijgen of te woord worden gestaan.

Hulp nodig bij je klantenservice?

Heb je geen tijd of geen mankracht om je klantenservice goed te onderhouden? Dan kun je zeer gemakkelijk de hulp inroepen van ondersteuning. Byteleaders bouwt en beheert externe klantenservice teams. Zij kunnen jouw klantenservice op alle kanalen oppakken.

Bron

Tags: VidaXL
Stef van Doorn

Stef van Doorn

Stef is klantcontact specialist bij Byteleaders en schrijft voor WebshopKlantenservice.nl

Next Post
VodafoneZiggo verbetert customer service door foto optie

VodafoneZiggo verbetert customer service door foto optie

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recommended.

Klantenservice medewerkers tekort - Webshop Klantenservice

Stijgend arbeidstekort klantenservice, wat zijn de redenen?

april 5, 2021
Dropshipping klantenservice: Waar moet je op letten?

Dropshipping klantenservice: Waar moet je op letten?

april 5, 2021

Trending.

Help! Een cameraploeg van #BOOS staat voor je deur: Wat moet je doen?

Help! Een cameraploeg van #BOOS staat voor je deur: Wat moet je doen?

april 5, 2021
VidaXL in problemen door slechte bereikbaarheid klantenservice

VidaXL in problemen door slechte bereikbaarheid klantenservice

april 5, 2021
In 5 stappen: hoe genereer je de beste leads?

In 5 stappen: hoe genereer je de beste leads?

april 5, 2021
Woedende man aan de telefoon - Webshop Klantenservice

Klachtenregen door slechte klantenservice? Het overkwam Karwei en Gamma

april 5, 2021
Voordelen van issue tracker ten opzichte van reguliere mail

Voordelen van issue tracker ten opzichte van reguliere mail

april 5, 2021

Categorieën

  • Customer Experience Tips
  • Facebook Messenger Tips
  • Issue Tracking Tips
  • Klantenbinding Tips
  • Klantenservice Tools
  • Klantgerichtheid Tips
  • Klantinzicht Tips
  • Klanttevredenheid Verhogen
  • Kostenbesparing
  • Live Chat Tips
  • Nieuws
  • Reputatiemanagement Tips
  • Webcare Tips
  • Whatsapp Klantenservice Tips

Tags

#BOOS Aftersales Automatisering Black Friday BNNVARA CES CSAT Dropshipping Feestdagen Goedkoper.nl Kerst Mediatraining NPS Tim Hofman Verwachtingsmanagement VidaXL VodafoneZiggo

Recent News

Wat zijn de gevolgen van slechte klantenservice?

Wat zijn de gevolgen van slechte klantenservice?

april 5, 2021
Wat is customer engagement en hoe verbeter je dit?

Wat is customer engagement en hoe verbeter je dit?

april 5, 2021
  • Account
  • Algemene voorwaarden
  • Gastbloggen
  • Home
  • Inloggen
  • Klantenservice bedrijf aanmelden
  • Leden
  • Persbericht insturen
  • Profiel
  • Registreren
  • Uitloggen
  • Wachtwoord herstellen

© 2021 WebshopKlantenservice.nl

No Result
View All Result
  • Customer Experience Tips
  • Klantgerichtheid Tips
  • Klantinzicht Tips
  • Reputatiemanagement Tips
  • Klantenservice Tools
  • Live Chat Tips
  • Webcare Tips
  • Nieuws
  • Klanttevredenheid Verhogen
  • Kostenbesparing

© 2021 WebshopKlantenservice.nl