Voordelen van issue tracker ten opzichte van reguliere mail
ZZP’ers beheren klantenservice vaak zelf, maar in grote bedrijven bestaat een klantenservice al snel uit een team van tientallen personen. ...
ZZP’ers beheren klantenservice vaak zelf, maar in grote bedrijven bestaat een klantenservice al snel uit een team van tientallen personen. ...
Wel bezoekers op je website, maar blijft de verkoop achter? Dan spreek je over een lage conversie. Als eigenaar van ...
In de marketing is de NPS score al enige tijd in zwang. Het is een populaire methode om de klanttevredenheid ...
Je live chat klantenservice is waarschijnlijk een belangrijk onderdeel van je totale klantenservice. Met deze zeven live chat klantenservice tips ...
De kans is groot dat jouw bedrijf al actief is op social media. Als je als organisatie een eigen pagina ...
Je klant heeft voor het eerst iets bij je besteld en je hoopt dat hij of zij tevreden is. Blijft ...
Je bent het waarschijnlijk met ons eens dat je klantenservice een wezenlijk, belangrijk onderdeel van je onderneming is. Tegelijkertijd wil ...
Als je dagelijks contact hebt met klanten weet je waarschijnlijk hoe leuk het is een positieve indruk te maken op ...
© 2021 WebshopKlantenservice.nl