VidaXL in problemen door slechte bereikbaarheid klantenservice
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft webwinkel vidaXL aangesproken op de slechte bereikbaarheid van zijn klantenservice. Via haar loket ...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft webwinkel vidaXL aangesproken op de slechte bereikbaarheid van zijn klantenservice. Via haar loket ...
Bedrijven die een goede klantenservice ervaring bieden, verhogen loyaliteit onder klanten. Loyale klanten komen sneller bij je terug. Belangrijk dus ...
WhatsApp is een populair communicatiemiddel. Waar Facebook gebruikers verliest, neemt het aantal WhatsApp gebruikers alleen maar toe. Zo kent Nederland ...
Online retailers, het is tijd om de zeilen bij te zetten voor de drukste e-commerce periode van het jaar: de ...
In de ideale wereld komen nieuwe klanten uit zichzelf naar je toe, maar dat is in de praktijk natuurlijk niet ...
Klantenservice is voor vele bedrijven verantwoordelijk voor al het klantcontact. Wanneer dit goed ingericht is zullen klanten met een fijn ...
Morgen is het de drukste e-commerce dag van het jaar: Black Friday. Door de hoge kortingen vliegen de orders je ...
De afdeling klantenservice wordt in ieder bedrijf steeds groter. Het gevolg is een groot werknemerstekort, wat zowel door de brancheorganisatie ...
Steeds vaker delen klanten positieve en negatieve ervaringen met een klantenservice, bijvoorbeeld via Twitter of Facebook. In dit licht is ...
Het is geen geheim dat online reviews steeds belangrijker worden voor je reputatie als webwinkel. Het is daarom belangrijk dat ...
© 2021 WebshopKlantenservice.nl